ABRAMCZYK TEAM razem z Polonią! Prezentacja drużyny na początku marca

Firma Abramczyk została nowym sponsorem tytularnym żużlowej Polonii. Podczas dzisiejszej konferencji podpisano dwuletnią umowę. Wiemy także, że nowa trybuna będzie gotowa na derby.

Spotkały się dwie świetnie marki, jedna w branży biznesowej, lider branży w całym kraju, budujący rodzinną firmę w oparciu o młodsze pokolenia. Druga marka, czyli Polonia, jak to w sporcie bywa, trochę sinusoidalnie, raz na górze, raz na dole. Cieszę się, że teraz krok po kroku pnie się do góry- powiedział prezydent Rafał Bruski. Prezydent wspomniał również o planach na przebudowę trybuny na pierwszym łuku. Mają się w niej pojawiać przestrzenie muzealne. Na końcu jednak dodał szczerze, że w ratuszu nie ma jeszcze na to pieniędzy.

Staraliśmy się wypracować taką formułę współpracy, która zadowoli obydwie strony, ale przede wszystkim dać klubowi wsparcie na przywrócenie należnej mu pozycji w bydgoskim sporcie. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy być sponsorem tak utytułowanego klubu- zaznaczył dyrektor marketingowy firmy Abramczyk Piotr Kuźmiński

Jerzy Kanclerz chwalił poczynania marketingowe ŻKS Polonii Bydgoszcz. Wśród nich znalazła się dużo większa liczba sprzedanych karnetów w porównaniu do ubiegłych lat. Aktualnie jest ich 900 (w zeszłym roku o tej porze 300). Kolejnym marketingowym celem jest pozyskanie większej liczby sponsorów, także tych, którzy już wcześniej wspierali Polonię, ale z różnych względów przestali to robić na przestrzeni ostatnich lat. Przedstawiciele klubu chcą, aby było ich pięćdziesiąt. O potencjale marketingowym klubu żużlowego świadczy również wzrost aktywności fanów w mediach społecznościowych.

Podziękowania z rąk prezesa otrzymał również właściciel ZOOleszcz Zbigniew Leszczyński i zapowiedział, że w nadchodzącym sezonie również  będzie wspierał żużlowców ze Sportowej.

Na spotkaniu odtworzone zostało nagranie Tomasza Golloba znajdującego się w szpitalu. Mistrz świata z entuzjazmem przyjął informację o nowym sponsorze Polonii. Ma nadzieję, że współpraca będzie się dobrze układać. – Chcemy zbudować wielką jakość i wrócić do ekstraligi- deklarował Gollob.

Wyjazd integracyjny i prezentacja w Focusie

W dniach 3-6 marca wszyscy żużlowcy spotkają się na wyjeździe integracyjnym w ośrodku przygotowania olimpijskiego w Cetniewie. A po powrocie zaprezentują się w piątek (07.03.2020) o godz. 17:00 w centrum handlowym Focus.

Trybuna będzie gotowa na derby

Kanclerz odniósł się do oddania  nowej trybuny na przeciwległej prostej do starty. – Termin oddania to 24 kwietnia, jeżeli będzie lekki uślizg, to myślę, że na 6 czerwca, czyli derbowe spotkanie z Apatorem, trybuna będzie gotowa do użytku- ogłosił prezes.

Rodzinna, bydgoska firma ABRAMCZYK jest największym producentem mrożonych ryb i owoców morza w Polsce. Dostarcza je Europejczykom, a także konsumentom spoza Europy od ponad 20 lat. Sponsorowanie klubu żużlowego nie jest przypadkiem. Z dumą wpierają sport i zdrowy tryb życia. Są sponsorem m.in. koszykarskiej Astorii Bydgoszcz i żużlowca BTŻ Wiktora Przyjemskiego.

 

Miłosz Kalaczyński

Udostępnij